lørdag 20. oktober 2007

Surfebabe? Wannabe? Wallabee?


Byron Bay folkens, the hottest surf spot in Australia. Det va her vi skulle bli usannsynli go aa surfe og bli deilige og ja, generelt levere varene. Ej anakje ka d va so gjekk gale. Kom hit med den naive innstillinga at bolgene e paa vaar side. Eller aerligare talt, ikkje tenkt so masse paa bolgene. Bere det at en skal bli skikkeli go aa surfe, og kan sei "ja nei naar ej va i Australia, du veit der paa ostkanten, Byron, sto ej bere opp med sola og gjekk ned paa stranda og tok et par bolge for vi aat frukost, for so aa spele litt beach". Det skulle vise sej det at det ikkje e helt slik d fungera. Bilda tala litt for sej sjol, og en dag ej leigde brett aleine (tenkte ikkje paa at det skal en ikkje gjer, sjol om det va kvithaiangrep dagen for), toppa det sej heilt. vind, torden i lufta, og en sinnsjuke understraum so peisa mej 500 m avgaarde paa 30 sek. So Randi Irene, du kan ikkje bere smile og sei, "ja surfe ja, det E so kjekt, og det gaar so bra!" :) kjekka:)

Men beachfaktoren he tatt sej opp, og vi he deltatt i turnering og gode greier! Leverte so klart, jaffal paa engasjement og levering. Kjekt for oss ditta. Og holdt ut heil til kl 17, for daa va det free bbq!! kan det bli meir perfekt? Trykte inn so monge polse vi bere klarde, og kunne dermed bruke dei 10 dollarane paa nattkos....ah.. ja, som i sjokolade ja! ;)



Her he daa vore follt i action paa naturfronten. Aa vakne til ropa "watch out, a brown snake!" og faa hoyre om eit kvithai-angrep i det vi kjeme opp fraa vatnet etter aa hatt surfetime, ekje noke vi oppleve kvar dag paa Hareid. Eller heller ikkje i Norge. De e so han daddy sei, "ditta e no bere slikt ej he sett paa tv ditta Kari Elise." Og ej e helt enig. Aquerde. Eller akqi? Idag naar vi gjekk opp fraa stranda va d pina mej et helt tre follt i papegoye!! Ka du gir mej? Grone og raude og ja.. Og so klart, rett oppi os, og ropa: KARI, IT'S A PARROT!! usikker paa om det e ordet ej leita etter, men satsa alt! i love to be a tourist. Thats the best.

Og forresten, brown snake e kanskje max gifti. Og den e ute ette oss. Alle.

Ellers som det sej hor og bor (herli uten rett bokstav:)) blir det endel sjokolade paa tur naar vi e seks jente. Nachpiel paa hostellet der vi samla alle coinsane vi he fraa dagens omlop, gaa litt amokk paa sjokoladeautomaten, gjerne etter aa ha vore paa det nattopne konditoriet (kun for aa sjaa litt. Kun.), he blitt dagleg prosidyre. Og det verste e at heile dagen min gaar med paa aa gle sej til frotsinga rundt kl 0300 daa ingen andre ser oss :D




Ja. Byron bay e fullt av folk, og no e det helg og daa tae det av. Vi e soklart ikkje interesserte i det alle andre e, slaer rundt oss med albogar og kne for aa kome laus fraa rugbyspelarar der du hoyre suselyden fra oyrene i det dei brole "hey babe, come over here!". No way. Gjonatrekk. Men gode historie. Og vi leve for det. Ungdommane so vi e.


So vi foretrekke daa aa mote folk paa andre maata. Som over en liten meat-pai or maybe a cup of hot chocolate, og det resultera i det SJUKASTE! Og vi fyre opponde, ja livet e herli naar det stemme saann so paa dissa bilda her :D

Jess, alt e bra her, blir her til mandag tirsdag onsdag eller nogaat saa der:)

love you all.

Nupen, det blir en sjuke hevn.

2 kommentarer:

Helga sa...

berre en liten kommentar for kanskje å stille nupen i eit betre lys; eg skulle på quiz en dag og måtte spørje om vegen til victoria. han som stoppa for å hjelpe meg stoppa ikkje før eg traff veggen og han traff meg- og han åt pølse.
medan han stod to cm frå ansiktet mitt slikka han seg gjentekne gonger rundt munnen før han fastslo på tysk-norsk at han soko kwinna, das gut? og eg tenkte klikk.
etter at eg fekk meg laus og jogga tre steg kom nupen rundt hjørnet, og eg kasta meg om halsen hans og kom meg slik uvoldteken og usåra til der eg skulle. det var mektig, og det va sjukt. nupen var verdas søtaste. gi han det.

Helga sa...

ps eg seie det same som daddy, og gler meg til meir når du kjem heim